Počet záznamov: 1  

Význam marketingu a jeho využitie v oblasti celoživotného vzdelávania

  1. Názov Význam marketingu a jeho využitie v oblasti celoživotného vzdelávania
    Autorské údajeNataša Urbančíková
    Autor Urbančíková Nataša
    Zdrojový dokument Vzdelávanie dospelých : časopis pre teóriu a prax výchovy a vzdelávania dospelých. Roč. 9, č. 4 (2004), s. 40-47. - Bratislava : Asociácia inštitúcií vzdelávania dospelých v SR, 2004. ISSN 1335-2350
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá vzdelávanie celoživotné * vzdelanie * služby * marketing * produkty
    AnotáciaZákladné pojmy z oblasti marketingu. Vytvorenie spotrebiteľskej hodnoty a spokojnosti zákazníka. K niektorým otázkam marketingu celoživotného vzdelávania. Marketingové prístupy v riadení organizácií poskytujúcich celoživotné vzdelávanie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4 + 1 mimoriadne č.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.