Počet záznamov: 1
Znalostné služby v rozvoji kvality
Názov Znalostné služby v rozvoji kvality Autorské údaje Michal Leščišin Autor Leščišin Michal EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. 124-126. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2005 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-2107-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá ekonomika vedomostná * služby znalostné * kvalita * kvalita výrobkov * služby * vedomosti * služby nevýrobné Anotácia Zhotovením výrobku sa jeho púť iba začína, k používaniu, či spotrebe u konečného zákazníka je potrebné mať k dispozícii rozmanité služby ako súčasť kvality uspokojovania zákazníkov. Enormný nárast služieb, rozličné druhy služieb a ich špecifické poslanie. Znalostné služby - ich pojem nie je zatiaľ postačujúco vymedzený. Znalostné služby ako novodobý, predovšetkým nehmotný fenomén v rozvoji kvality. Hlavné druhy znalostných služieb - služby, ktoré poskytuje oblasť vedy a výskumu, edukačné služby, znalosť a ovládanie širokej škály metód tvorivej činnosti, metód experimentovania, ovládanie simulačných modelov a ďalších nástrojov, ktoré sa expertíznym spôsobom podieľajú na tvorbe kvality sofistikovaných výrobkov. Zdrojom znalostných služieb je aj outsourcing. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 00291-021, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1