Počet záznamov: 1
Marketing ako filozofia a funkcia podnikania
Názov Marketing ako filozofia a funkcia podnikania Preklad názvu Marketing as a Philosophy and Business Function Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 54, č. 4 (2006), s. 323-336. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2006. ISSN 0013-3035 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * filozofia * podnikanie * pojmy * teórie ekonomické * história * trh * marketing manažment Anotácia Prehľad názorov na obsah a predmet marketingu. Pojmové vymedzenie marketingu. Vývoj chápania marketingu ako funkcie a filozofie podnikania. Výmena a ekonomický rast. Chápanie úloh a postavenie marketingu v etape vzniku masových trhov. Miesto školy marketingového manažmentu v rozvoji moderného marketingu. Prechod od transakčného ku vzťahovému marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00131-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-5
článok
Počet záznamov: 1