Počet záznamov: 1  

Renesance pobočkového bankovnictví

  1. SYS0045180
    LBL
      
    01308naa$$2200253$$$450$
    005
      
    20231010085732.8
    100
      
    $a 20060724a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Renesance pobočkového bankovnictví
    330
      
    $a Veľké banky expandujú do nových teritórií a ich prístup sa posúva k pobočkám v centre uvažovania a k osobnému prístupu. Tým chcú získať nových klientov. Kľúčové faktory, ktoré budú hrať kľúčovú rolu pri ovplyvňovaní celkovej skúsenostii klientov s novou generáciou pobočiek, ktoré sa dnes objavujú. Rozvoj novýcxh trendov. Banky v ČR chcú investovať do pobočiek. Retailový formát. Samoobslužná stratégia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109207 $1 011 $a 1213-4273 $1 200 1 $a Bankovnictví $e měsíčník vydavatelství Economia $v Roč. 14 (42), č. 5 (2006), s. 16-17 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001202 $a banky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004239 $a pobočky bankové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001197 $a bankovníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005619 $a samoobsluhy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    675
      
    $a 336.71 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000145 $x Bankovníctvo. Banky
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060724 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.