Počet záznamov: 1
Renesance pobočkového bankovnictví
SYS 0045180 LBL 01308naa$$2200253$$$450$ 005 20231010085732.8 100 $a 20060724a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Renesance pobočkového bankovnictví 330 $a Veľké banky expandujú do nových teritórií a ich prístup sa posúva k pobočkám v centre uvažovania a k osobnému prístupu. Tým chcú získať nových klientov. Kľúčové faktory, ktoré budú hrať kľúčovú rolu pri ovplyvňovaní celkovej skúsenostii klientov s novou generáciou pobočiek, ktoré sa dnes objavujú. Rozvoj novýcxh trendov. Banky v ČR chcú investovať do pobočiek. Retailový formát. Samoobslužná stratégia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0109207 $1 011 $a 1213-4273 $1 200 1 $a Bankovnictví $e měsíčník vydavatelství Economia $v Roč. 14 (42), č. 5 (2006), s. 16-17 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2006 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001202 $a banky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004239 $a pobočky bankové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001197 $a bankovníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005619 $a samoobsluhy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 675 $a 336.71 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000145 $x Bankovníctvo. Banky 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20060724 $g AACR2
Počet záznamov: 1