Počet záznamov: 1
Katalóg alebo internet ?
SYS 0054247 LBL 00994naa$$2200205$$$450$ 005 20231127111634.9 100 $a 20070306a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Katalóg alebo internet ? $f Renata Môciková 330 $a Internet predstavuje pre zásielkový obchod ideálny predajný kanál. Jeho podiel na celkových nákupoch v tomto segmente tvorí priemerne 17 percent a v budúcnosti význam internetu porastie. Kto nakupuje on-line. Motivácia zákazníkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129875 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home $v Č. 2 (február 2007), s. 34 $1 210 $a Bratislava $c ECOPRESS $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003801 $a obchod zásielkový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002654 $a kanály 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 675 $a 339.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000178 $x Obchod - všeobecné otázky. Trh 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063796 $a Môciková $b Renata $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070306 $g AACR2
Počet záznamov: 1