Počet záznamov: 1  

Paragrafy versus kreativita

  1. Názov Paragrafy versus kreativita
    Autorské údajeLibor Štajer
    Autor Štajer Libor
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 5 (květen 2007), s. 50-51. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 347.7 - Obchodné právo
    Heslá právo autorské * diela autorské * reklama * kampane reklamné * spory súdne * náhrada škody * legislatíva
    AnotáciaAk reklamná agentúra hodlá pri vytváraní reklamnej kampane využiť známosť iného autorského diela, môže tento úmyseľ pri nešetrnom spracovaní skončiť až súdnym sporom o vysokú finančnú čiastku a to ako z titulu neoprávneného zásahu do autorských práv, tak z titulu zakázanej nekalej súťaže. Čo je autorským dielom. Porušenie autorských práv. Nároky autora na náhradu škody a náhradu ušlého zisku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.