Počet záznamov: 1
Bariéry realizácie marketingového auditu
Názov Bariéry realizácie marketingového auditu Preklad názvu Obstacles of realization of marketing audit Autorské údaje Zoltán Rózsa Autor Rózsa Zoltán Zdrojový dokument Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 3, č. 2 (Jún 2007), s. 9-15. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2007. ISSN 1337-2955 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * audit Anotácia Vzťah marketingového auditu k ostatným typom auditu. Opodstatnenosť a prínosy marketingového auditu. Najdôležitejšie bariéry výkonu marketingového auditu v organizáciách. Vybrané marketingové systémy a ich funkcie v procese udržiavania adaptability organizácie. Metodika tvorby štandardov výkonu organizácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2007: 1-3
článok
Počet záznamov: 1