Počet záznamov: 1
Partnerské vzťahy v dodávateľskom reťazci
SYS 0066496 LBL 02056naa$$2200337$$$450$ 005 20221128091438.0 100 $a 20071109d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Partnerské vzťahy v dodávateľskom reťazci $f Pavol Jurík 330 $a Význam vzťahového marketingu. Charakteristika transakčného marketingu a marketingu vzťahov. Transakčné a relačné chápanie podnikania. Koncepcia vzťahov: IMP prístup, Gummessonov 30 R's prístup, Morganova a Huntova koncepcia. Partnerské vzťahy v dodávateľskom reťazci. Typy partnerských vzťahov. Model partnerského vzťahu. Stretnutie partnerov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0066326 $1 010 $a 978-80-225-2407-0 $1 200 1 $a Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 (doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009) $v S. 17-29 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2007 $1 215 $a 101 s. $1 712 02 $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005361 $a reťazce dodávateľsko-odberateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007267 $a vzťahy dodávateľsko-odberateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004125 $a partneri obchodní 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 675 $a 65.012.6 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000301 $x Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming 700 -1
$3 eu_un_auth*p0072179 $a Jurík $b Pavol $4 070 $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20071109 $g AACR2
Počet záznamov: 1