Počet záznamov: 1  

Činitele pôsobiace na konkurenčnú úspešnosť produktov na trhu

  1. SYS0068668
    LBL
      
    01893naa$$2200373$$$450$
    005
      
    20240502071831.1
    100
      
    $a 20080107a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Činitele pôsobiace na konkurenčnú úspešnosť produktov na trhu $f Jozef Mlákay
    330
      
    $a Charakteristika rozhodujúcich činiteľov z hľadiska konkurenčnej stratégie. Odbytová a marketingová stratégia. Komunikačná a výrobková stratégia. Charakteristika a ciele rozhodujúcich činiteľov z hľadiska komerčnej úspešnosti produktov. Technické chápanie inovácie. Podporné činitele komerčnej úspešnosti produktu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129779 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal $z eng $v Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 101-107 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001584 $a stratégia distribučná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004474 $a politika výrobková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049075 $a Mlákay $b Jozef $p EUBOBFKTK $9 100 $4 070 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080107 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.