Počet záznamov: 1
Činitele pôsobiace na konkurenčnú úspešnosť produktov na trhu
SYS 0068668 LBL 01893naa$$2200373$$$450$ 005 20240502071831.1 100 $a 20080107a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Činitele pôsobiace na konkurenčnú úspešnosť produktov na trhu $f Jozef Mlákay 330 $a Charakteristika rozhodujúcich činiteľov z hľadiska konkurenčnej stratégie. Odbytová a marketingová stratégia. Komunikačná a výrobková stratégia. Charakteristika a ciele rozhodujúcich činiteľov z hľadiska komerčnej úspešnosti produktov. Technické chápanie inovácie. Podporné činitele komerčnej úspešnosti produktu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129779 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal $z eng $v Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 101-107 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*0001584 $a stratégia distribučná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004474 $a politika výrobková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049075 $a Mlákay $b Jozef $p EUBOBFKTK $9 100 $4 070 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080107 $g AACR2
Počet záznamov: 1