Počet záznamov: 1
Image og the multinational trade chains functioning in the Slovak food market
Názov Image og the multinational trade chains functioning in the Slovak food market Preklad názvu Imidž nadnárodných obchodných reťazcov pôsobiacich na slovenskom trhu potravín Autorské údaje Ľudmila Nagyová, Zuzana Tonkovičová Autor Nagyová Ľudmila Spoluautori Tonkovičová Zuzana Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 54, no. 8 (2008), s. 384-391. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2008. ISSN 0139-570X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Heslá reťazce obchodné * predajne * imidž * trh potravinový * spokojnosť zákazníkov * Slovensko Anotácia Analýza imidžu obchodných sietí bola vypracovaná na princípe 5-bodovej hodnotiacej škály, ktorá vyjadruje postoj respondentov ku každému z 29-ich atribútov skúmaných obchodných sietí. Podkladové údaje boli získané dotazníkovým prieskumom nákupného správania slovenských spotrebiteľov a výsledky prieskumu boli analyzované metódou sémantického diferenciálu. Na základe analýzy imidžu zahraničných obchodných sietí, pôsobiacich na slovenskom trhu, možno konštatovať spokojnosť respondentov s otváracou dobou predajní a dĺžkou predaja, lokalizáciou predajní, čistotou a vzhľadom predajní a dostatočným množstvom nákupných vozíkov. Nedostatky boli vnímané v oblasti promočných aktivít a v dĺžke doby čakania pri pokladni. URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/01945.pdf Báza dát ČLÁNKY Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 7-12
článok
Počet záznamov: 1