Počet záznamov: 1
Marketing ako faktor zvyšovania sebestačnosti a konkurencieschopnosti organizácií v kultúre
SYS 0084574 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502071945.3 100 $a 20081027d2001łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketing ako faktor zvyšovania sebestačnosti a konkurencieschopnosti organizácií v kultúre $f Mária Tajtáková 463 -1
$1 010 $a 80-225-1476-4 $1 200 1 $a Trendy rozvoja teórie a praxe v obchodnom podnikaní v ére globalizácie $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Mojmírovce, 29.-30. november 2001 $v S. 224-230 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2001 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0022431 $a Tajtáková $b Mária $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20081027 $g AACR2
Počet záznamov: 1