Počet záznamov: 1  

Marketing ako faktor zvyšovania sebestačnosti a konkurencieschopnosti organizácií v kultúre

  1. TAJTÁKOVÁ, Mária. Marketing ako faktor zvyšovania sebestačnosti a konkurencieschopnosti organizácií v kultúre. In Trendy rozvoja teórie a praxe v obchodnom podnikaní v ére globalizácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Mojmírovce, 29.-30. november 2001. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2001. ISBN 80-225-1476-4, s. 224-230
    Ohlasy:
    [3] FRANCOVÁ, Zuzana. Faktory ovplyvňujúce správanie podniku v globalizujúcom sa prostredí. In Ekonomické znalosti pro tržní praxi : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : 14.9.2006, Olomouc. 1. vyd. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2006. ISBN 80-244-1468-6. S. 56-61.
    [4] FRANCOVÁ, Zuzana. Nástroje podpory a bariér rozvoja marketingu v obchodných podnikoch. In Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 27. októbra 2006. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2. S. 67-73.
    [4] FRANCOVÁ, Zuzana. Otvorené otázky podmieňujúce konkurencieschopnosť a inovácie ekonomických subjektov. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. ISSN 1336-1732. September 2005, roč. 4, č. 3, s. 31-37.
    [4] NETRI, Branislav. Vzťah k zákazníkovi je cesta od spokojnosti k lojalite. In Mladý ekonóm 2005 : znalostná ekonomika - piliere, ciele, stratégie. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta Katedra marketingu, 2005. ISBN 80-89202-05-5. S. 91-95.
    [3] BAČUVČÍK, Radim. Nákupní preference posluchačů hudby. In Marketingové komunikace a výzkum. Zlín : UTB ve Zlíně, 2006. S. 144-152. ISBN 80-7318-383-8
    [4] FRANCOVÁ, Zuzana. Teória obchodu : vybrané state. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 189 s. ISBN 978-80-225-2725-5.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.