Počet záznamov: 1  

Klady a zápory využitia metodiky 8D v procese vybavovania reklamácií

  1. Názov Klady a zápory využitia metodiky 8D v procese vybavovania reklamácií
    Preklad názvuPositive and negative sides of exploid of methodology 8D in athendance claim process
    Autorské údajeYulia Šurinová
    Autor Šurinová Yulia
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. Roč. 16, č. 3 (2008), s. 12-14. - Žilina : MASM, 2008. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá metodika * reklamácie * dodávatelia * opatrenia
    AnotáciaMetodika G8D ako základná metodika riešenia problémov, ktorá sa najčastejšie využíva pri riešení reklamácií, hlavne v oblasti automobilového priemyslu. Reporty 8D sa vyžadujú od dodávateľov pri vystavení reklamácie. Dôvody zvolenia 8D metodiky. Chyby pri aplikácii 8D.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.