Počet záznamov: 1  

Výskum zavádění CRM v podnikové praxi

  1. SYS0092684
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231107072728.7
    100
      
    $a 20090324a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Výskum zavádění CRM v podnikové praxi $f Dita Hommerová
    330
      
    $a Vývoj CRM. Podnikateľská filozofia CRM. Hodnota zákazníka a jej riadenie vo finančníctve. Vyhodnotenie dotazníka.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164510 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E + M. Ekonomie a management $e vědecký ekonomický časopis $d Economics and management $v Roč. 12, č. 1 (2009), s. 108-121 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2009
    541
    1-
    $a Research concerning the experience of implementation of CRM in companies
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006430 $a technológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0002109 $a Hommerová $b Dita $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090324 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.