Počet záznamov: 1
Nové prístupy v manažmente zákazníkov
Názov Nové prístupy v manažmente zákazníkov Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 152-155. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline a Inštitút manažmentu pri Žilinskej univerzite v Žiline, 2008. ISBN 978-80-8070-964-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá manažment * zákazníci * hodnota * hodnota tovaru * zisk * akvizícia * systém CRM Anotácia Ziskovosť produktov, ziskovosť zákazníkov. Podstata budúceho ziskového potenciálu zákazníkov. Vplyv retencie a akvizície na ziskovosť. Životný cyklus zákazníka. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00844-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1