Počet záznamov: 1  

Nové prístupy v manažmente zákazníkov

  1. Názov Nové prístupy v manažmente zákazníkov
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentAktuálne marketingové trendy v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 152-155. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline a Inštitút manažmentu pri Žilinskej univerzite v Žiline, 2008. ISBN 978-80-8070-964-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá manažment * zákazníci * hodnota * hodnota tovaru * zisk * akvizícia * systém CRM
    AnotáciaZiskovosť produktov, ziskovosť zákazníkov. Podstata budúceho ziskového potenciálu zákazníkov. Vplyv retencie a akvizície na ziskovosť. Životný cyklus zákazníka.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00844-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.