Počet záznamov: 1  

Životný cyklus výrobkov a jeho význam pre marketing a inovácie

  1. Názov Životný cyklus výrobkov a jeho význam pre marketing a inovácie
    Preklad názvuProduct life cycle and its importance for marketing and innovations
    Autorské údajeJozef Čimo, Miroslav Mariaš
    Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Mariaš Miroslav
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 4 (2008), s. 5-16. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
    PoznámkyVEGA 1/0557/08
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.3 - Všeobecné otázky výroby
    Heslá cyklus výrobku životný * marketing * inovácia * stratégia marketingová
    AnotáciaŠtádiá životného cyklu výrobku. Vzťah jednotlivých štádií životného cyklu výrobku a marketingových stratégií. Uvádzanie výrobku na trh. Skracovanie životného cyklu výrobkov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00982-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.