Počet záznamov: 1
M - marketing a jeho vnímanie spotrebiteľmi
SYS 0099328 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240507075342.6 100 $a 20090803d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a M - marketing a jeho vnímanie spotrebiteľmi $f Barbora Lattová 330 $a M - marketing - znamená uskutočňovanie marketingových aktivít najmä prostredníctvom mobilného telefónu. Základná charakteristika m - marketingu, jeho vlastnosti,výhody a nevýhody. Vnímanie m - marketingu spotrebiteľmi v súčasnosti a v budúcnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0098905 $1 010 $a 978-80-225-2771-2 $1 200 1 $a Inovácie marketingových a obchodných činností (2) $d Innovation of marketing and business activities (2) $e vedecký monografický zborník $f zostavili: Andrej Hriciga, Andrej Miklošík $z eng $v S. 51-58 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 82 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005686 $a siete mobilné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0022889 $a Lattová $b Barbora $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $q E $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090803 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ.
Počet záznamov: 1