Počet záznamov: 1
Malé a stredné podniky a euromarketing
SYS 0100081 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072110.6 100 $a 20090814a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Malé a stredné podniky a euromarketing $f Martina Špilová, Denisa Gajdová 330 $a Definovanie a koncepcia euromarketinku. Rozdiely medzi marketingom a euromarketingom. Konkurenčná výhoda na globálnom trhu. Nové trendy manažmentu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0094657 $1 010 $a 978-80-225-3738-5 $1 200 1 $a Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie $e 14.5.2009 Bratislava $f zostavovateľ zborníka Miroslav Tóth $g vedeckí oponenti: Ľubica Füzyová, Vladimír Mišík, Mária Režňáková $v S. 456-460 $1 210 $a Bratislava $c Katedra podnikovohospodárska FPM EU $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*p0061792 $a Špilová $b Martina $p EUBFPMKPO $9 50 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0023949 $a Gajdová $b Denisa $9 50 $f 1977- $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090814 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ
Počet záznamov: 1