Počet záznamov: 1  

Malé a stredné podniky a euromarketing

  1. SYS0100081
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072110.6
    100
      
    $a 20090814a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Malé a stredné podniky a euromarketing $f Martina Špilová, Denisa Gajdová
    330
      
    $a Definovanie a koncepcia euromarketinku. Rozdiely medzi marketingom a euromarketingom. Konkurenčná výhoda na globálnom trhu. Nové trendy manažmentu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0094657 $1 010 $a 978-80-225-3738-5 $1 200 1 $a Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie $e 14.5.2009 Bratislava $f zostavovateľ zborníka Miroslav Tóth $g vedeckí oponenti: Ľubica Füzyová, Vladimír Mišík, Mária Režňáková $v S. 456-460 $1 210 $a Bratislava $c Katedra podnikovohospodárska FPM EU $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0061792 $a Špilová $b Martina $p EUBFPMKPO $9 50 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0023949 $a Gajdová $b Denisa $9 50 $f 1977- $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090814 $g AACR2
    830
      
    $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.