Počet záznamov: 1  

Analýza vybraných ukazovateľov Slovenskej republiky ako úvod do spoznávania jej sociálneho marketingového prostredia

  1. Názov Analýza vybraných ukazovateľov Slovenskej republiky ako úvod do spoznávania jej sociálneho marketingového prostredia
    Autorské údajeIvana Mižičková
    Autor Mižičková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 262-266. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    PoznámkyVEGA 1/0251/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.12 - Výskum. Pozorovania. Analýzy
    Heslá ukazovatele ekonomické * domácnosti * výdavky * vek * muži * ženy * štatistika * analýzy
    AnotáciaAnalýza najvhodnejších štatistických ukazovateľov s cieľom charakterizovať sociálne prostredie Slovenskej republiky. Štruktúra domácností v SR podľa sociálnych skupín. Vekové zloženie obyvateľstva (2004-2007). Analýza uzavretých a rozvedených manželstiev (2000-2007). Štruktúra hrubých peňažných výdavkov domácností (2007).
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01083-032, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.