Počet záznamov: 1  

Úloha inovácií v rozvoji firmy

  1. Názov Úloha inovácií v rozvoji firmy
    Autorské údajeJozef Čimo, Miroslav Mariaš
    Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Mariaš Miroslav
    Zdrojový dokument Nové trendy v manažmente : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Trenčín, 26. a 27. november 2008. S. 1-4. - Trenčín : Fakulta sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2008. ISBN 978-80-8075-370-2
    PoznámkyVEGA 1/0557/08 "Inovácie marketingových a obchodných činností na pracovisku Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave"
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá stratégia inovačná * konkurencieschopnosť * inovácia * vývoj * kultúra podniková
    AnotáciaInovačná stratégia firmy a postup strategického zamerania. Podniková kultúra a určenie cieľov dotvára budúci obraz podniku. Úloha inovácií a uvádzanie nových tovarov a služieb na trh. Aké produkty preferujú zákazníci ? Integrácia obchodu a marketingu, vývoja a výroby. Inovačný vývoj a hodnotový systém ľudí.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00558-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.