Počet záznamov: 1
Manažment znalostí v slovenských podnikoch - marketingový prieskum
Názov Manažment znalostí v slovenských podnikoch - marketingový prieskum Preklad názvu Knowledge management in slovak business – marketing research Autorské údaje Viera Čihovská, Eva Hvizdová Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické znalosti pro tržní praxi : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference v Olomouci dne 8.-9.9.2010. S. 57-63. - Olomouc : Katedra aplikované ekonomie Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, 2010. ISBN 978-80-904477-5-2 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá riadenie znalostí * manažment znalostný * marketing * prieskum informačný * firmy * Slovensko Anotácia Manažment znalostí ako dôležitý prvok pri získavaní konkurenčnej výhody podnikov. Výsledky realizovaného marketingového prieskumu, ktorý sa uskutočnil za účelom zistenia stavu a ponímania manažmentu znalostí na úrovni podnikov. Výsledky prinášajú zaujímavý pohľad na uplatňovanie manažmentu znalostí zo strany podnikovej sféry a poskytujú nové idey na vylepšenie stavu tejto novej filozofie podnikania. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00200-002, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1