Počet záznamov: 1
Marketing for the European market
Názov Marketing for the European market Autorské údaje Recenzovali: Š. Cisko, I. Rukovanský, R. Kampf Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 211-215. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo ŽU, 2010. ISBN 978-80-554-0292-5 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * koncepcie * analýzy * Európa * Európska únia Anotácia Koncepcia európskeho marketingu. Európsky marketing sa formuje ako podnikateľská a manažérska koncepcia, ktorá uľahčuje podnikateľským subjektom realizáciu transakcií na jednotnom trhu Európskej únie pri maximálnom rešpektovaní suverenity európskeho spotrebiteľa. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00207-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1