Počet záznamov: 1
Pôsobenie Slovenskej republiky na EXPO 2010 v Šanghaji, v Číne ako súčasť budovania Corporate Identity štátu
SYS 0124973 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072423.6 100 $a 20110128a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Pôsobenie Slovenskej republiky na EXPO 2010 v Šanghaji, v Číne ako súčasť budovania Corporate Identity štátu $f Lenka Šimorová 301 $a VEGA 1/ 0803/10 330 $a Pojem Corporate Identity (CI) je veľmi široký, pretože slúži nielen ako nástroj marketingovej politiky firiem, ale má nezastupiteľnú úlohu v zahraničnej politike štátov. CI a jeho prvky - Corporate Design, Corporate Communication, Corporate Network, Corporate Culture a Corporate Image. Identifikácia jednotlivých častí CI na konkrétnom prípade pôsobenia SR na svetovej výstave EXPO 2010 a poukázanie na možnosti využitia CI ako strategického marketingového nástroja aplikovaného na prostredie na úrovni štátu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0124403 $1 010 $a 978-80-225-3099-6 $1 200 1 $a MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 4. november 2010 $f zostavovateľské a grafické práce Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 502-507 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2010 $1 215 $a [580] s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006316 $a štát 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004476 $a politika zahraničná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007216 $a výstavy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001040 $a akcie odborné medzinárodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001562 $a Čína 675 $a 06 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000018 $x Organizácie. Združenia. Kongresy. Výstavy. Múzeá 700 -1
$3 eu_un_auth*0023408 $a Šimorová $b Lenka $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110128 $g AACR2
Počet záznamov: 1