Počet záznamov: 1  

Presvedčovacia reklama - spotrebiteľské postupy spracovania informácií

  1. SYS0136687
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083329.3
    100
      
    $a 20110912d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Presvedčovacia reklama - spotrebiteľské postupy spracovania informácií $f Kornélia Richterová, Helena Labská
    301
      
    $a VEGA 1/0652/10
    301
      
    $a VEGA 1/0418/11
    330
      
    $a Vymedzenie dvoch ciest spracovania informácií z presvedčovacej reklamy, a to hlavnej a periférnej. Príspevok chce poskytnúť obraz o spotrebiteľskej ELM pri realizovaných nákupoch, poukázať na vzťah presvedčovania s procesom nákupného rozhodovania spotrebiteľov. Doplnkom je ilustrácia podnetov aplikovateľných pre teóriu a prax modernej komunikácie.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-87500-04-0 $1 200 1 $a Tradiční a nové v marketingové komunikaci $f Radim Bačuvčík a kol. $v S. 21-29 $1 210 $a Zlín $c VeRBuM $d 2011
    541
    1-
    $a Persuasive Advertising - Consumer Information Processing Procedures
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029233 $a Richterová $b Kornélia $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110912 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.