Počet záznamov: 1
Presvedčovacia reklama - spotrebiteľské postupy spracovania informácií
SYS 0136687 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083329.3 100 $a 20110912d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Presvedčovacia reklama - spotrebiteľské postupy spracovania informácií $f Kornélia Richterová, Helena Labská 301 $a VEGA 1/0652/10 301 $a VEGA 1/0418/11 330 $a Vymedzenie dvoch ciest spracovania informácií z presvedčovacej reklamy, a to hlavnej a periférnej. Príspevok chce poskytnúť obraz o spotrebiteľskej ELM pri realizovaných nákupoch, poukázať na vzťah presvedčovania s procesom nákupného rozhodovania spotrebiteľov. Doplnkom je ilustrácia podnetov aplikovateľných pre teóriu a prax modernej komunikácie. 463 -1
$1 010 $a 978-80-87500-04-0 $1 200 1 $a Tradiční a nové v marketingové komunikaci $f Radim Bačuvčík a kol. $v S. 21-29 $1 210 $a Zlín $c VeRBuM $d 2011 541 1-
$a Persuasive Advertising - Consumer Information Processing Procedures 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029233 $a Richterová $b Kornélia $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110912 $g AACR2
Počet záznamov: 1