Počet záznamov: 1  

B2B marketing dnešní doby - řízení na základe znalostí

  1. Názov B2B marketing dnešní doby - řízení na základe znalostí
    Autorské údajePavel Horák
    Autor Horák Pavel
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 22, č. 2 (2012), s. 4-6. - Praha : Česká marketingová společnost, 2012. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * informácie * vedomosti * systém CRM
    AnotáciaHybnou silou marketingu sú informácie. Moderný B2B marketing sa stáva správcom kľúčových firemných aktív - zákazníkov a znalostí.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.