Počet záznamov: 1
Dôvody nákupu
Názov Dôvody nákupu Súbežný názov The Reasons of buying Autorské údaje Kornélia Richterová Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 245-260. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
Poznámky VEGA 1/0418/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 658.7 - Nákup. Obstarávanie Heslá nákup * rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * spotreba Anotácia Ilustrácia spotrebiteľovho poznania problému ako výsledku dvoch smerov vzniku a vnímania rozdielu medzi ideálnym (spotrebiteľom želaným) a aktuálnym stavom podľa M. R. Solomona. Faktory, ktoré pôsobia na ašpirácie spotrebiteľa. Uvedomenie si potreby pri spotrebe alebo strate funkcií predmetu. Dôvod nákupu - zmena charakteristík spotrebiteľa. Poznanie príležitosti na uspokojenie potreby. Poznane problému na základe zmeny aktuálneho aj želaného stavu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01125-020, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 149.1 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1