Počet záznamov: 1
Faktory ovplyvňujúce správanie spotrebiteľa na globálnom trhu
Názov Faktory ovplyvňujúce správanie spotrebiteľa na globálnom trhu Súbežný názov Factors affecting consumer behaviour in the global market Autorské údaje Margaréta Nadányiová Autor Nadányiová Margaréta Zdrojový dokument Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '12 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 10. - 11. október 2012. S. 567-572. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2012]. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * politika spotrebiteľská * marketing globálny * marketing mix * spokojnosť zákazníkov Anotácia Najdôležitejšie faktory, ktoré ovplyvňujú správanie spotrebiteľa na globálnom trhu. Podstata moderného marketingového zmýšľania. Udržanie si verných zákazníkov, rozpoznanie ako zákazník rozmýšľa a čo ovplyvňuje jeho nákupné správanie. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1