Počet záznamov: 1
Priestorové aspekty správania spotrebiteľov z hľadiska metód lokalizácie maloobchodných jednotiek
Názov Priestorové aspekty správania spotrebiteľov z hľadiska metód lokalizácie maloobchodných jednotiek Súbežný názov Spatial aspects of consumer behaviour in terms of methods of locating retail units Autorské údaje Pavol Kita, Ján Prílepok Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Prílepok Ján EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 43-55. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Poznámky VEGA 1/0039/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Heslá maloobchod * predajne * lokalizácia * správanie spotrebiteľa * marketing * geografia * systémy informačné geografické Anotácia Lepšie pochopiť priestorové správanie spotrebiteľov umožňuje porozumieť obchodnej atraktívnosti maloobchodných jednotiek a programovať ich budúce implantácie. Priestorový prvok správania je priamo spojený s metódami lokalizácie maloobchodných jednotiek. Analýza metód lokalizácie predajní: klasické metódy, moderné metódy. Prístup založený na nákupných tokoch. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01198-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1