Počet záznamov: 1
Benchmarking vybraných e-commerce portálov cestovných kancelárií v Slovenskej republike
Názov Benchmarking vybraných e-commerce portálov cestovných kancelárií v Slovenskej republike Autorské údaje Andrej Miklošík, Eva Hvizdová ml. Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 4, č. 3 (2012), s. 48-61. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2012. ISSN 1337-9313 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11. - VEGA 1/0418/11 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami Heslá benchmarking * kancelárie cestovné * stránky webové * obchod elektronický * ruch cestovný * Slovensko Anotácia Priamy dopad benchmarkingu na zlepšenie marketingových aktivít prevádzkovaného portálu. Webové portály cestovných kancelárií, zaradených do benchmarkingu. Tvrdé a mäkké kritériá zaradené do benchmarkingu. Získavanie a vyhodnotenie údajov. Závery a odporúčania vyplývajúce z realizovaného benchmarkingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01364-005, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-4
článok
Počet záznamov: 1