Počet záznamov: 1
Skúmame relevantné? Zaostrené na ženy
Názov Skúmame relevantné? Zaostrené na ženy Autorské údaje Alena Kusá, Veronika Hrabačková Autor Kusá Alena Spoluautori Hrabačková Veronika Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 22, č. 4 (2012), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2012. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 658.7 - Nákup. Obstarávanie Heslá nákup * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * muži * ženy Anotácia Rozdiely medzi pohlaviami v rámci nákupného správania a rozhodovacieho procesu. Podiel na rozhodovaní pri jednotlivých typoch nákupov - muži, ženy. Zvykové nákupy rýchloobrátkového tovaru. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-4
článok
Počet záznamov: 1