Počet záznamov: 1  

Strategies of commercial companies in the time of the crisis

  1. SYS0166112
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502072908.6
    100
      
    $a 20130227d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Strategies of commercial companies in the time of the crisis $f Mária Šášiková
    301
      
    $a VEGA 1/1185/12
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0166068 $1 010 $a 978-80-225-3522-9 $1 200 1 $a Scientific papers from doctoral study $b elektronický zdroj $e [zborník príspevkov] $f edited by Daniel Krajčík $v S. 104-114 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [147 s.]
    541
    1-
    $a Stratégie obchodných spoločností v čase krízy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005839 $a spoločnosti obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002968 $a kríza finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004536 $a porovnanie medzipodnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006958 $a veľkosť podnikov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    675
      
    $a 658.11 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000332 $x Druhy a formy podnikov
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0032019 $a Šášiková $b Mária $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130227 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.