Počet záznamov: 1
Nové trendy v marketingu a ich uplatnenie v praxi
Názov Nové trendy v marketingu a ich uplatnenie v praxi : bakalárska práca Autorské údaje Matúš Jakub, školiteľ: Jana Naščáková Autor Jakub Matúš Ďalší autori Naščáková Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu Vydavateľské údaje Košice, 2013. - 45 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 875957
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1