Počet záznamov: 1  

Predpoklady a súvislosti implementácie relačného marketingu a CRM v podniku

  1. Názov Predpoklady a súvislosti implementácie relačného marketingu a CRM v podniku
    Súbežný názovAssumptions and relational context of the implementation of marketing and CRM in business
    Autorské údajeViera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 40-50, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing vzťahový * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM
    AnotáciaTransakčný marketing a relačný marketing (marketing vzťahov) - podstata a rozdiely. Praktickú aplikáciu marketingu vzťahov predstavuje riadenie vzťahov so zákazníkom - CRM. Implementácie relačného marketingu v podniku. Data Mining – technická nadstavba CRM. Cieľ CRM – budovanie zákazníckej lojality.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00803-062, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF130.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.