Počet záznamov: 1
Predpoklady a súvislosti implementácie relačného marketingu a CRM v podniku
Názov Predpoklady a súvislosti implementácie relačného marketingu a CRM v podniku Súbežný názov Assumptions and relational context of the implementation of marketing and CRM in business Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 40-50, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing vzťahový * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM Anotácia Transakčný marketing a relačný marketing (marketing vzťahov) - podstata a rozdiely. Praktickú aplikáciu marketingu vzťahov predstavuje riadenie vzťahov so zákazníkom - CRM. Implementácie relačného marketingu v podniku. Data Mining – technická nadstavba CRM. Cieľ CRM – budovanie zákazníckej lojality. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00803-062, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 130.8 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1