Počet záznamov: 1  

Reklamácie ako príležitosť udržať si lojalitu zákazníka

  1. Názov Reklamácie ako príležitosť udržať si lojalitu zákazníka
    Autorské údajeVladimír Kuriš
    Autor Kuriš Vladimír
    Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 5, č. 8 (2013), s. 56-57. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá reklamácie * ochrana spotrebiteľa * práva spotrebiteľské * spokojnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaSchopnosť komunikovať s nespokojným zákazníkom a získať si ho na svoju stranu. Znalosť príslušných predpisov a kľúčové zákony pri procese reklamácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-12 + 1 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.