Počet záznamov: 1
Service level agreement ako nástroj na zvyšovanie hodnoty podniku
Názov Service level agreement ako nástroj na zvyšovanie hodnoty podniku Súbežný názov Service level agreement as a tool for increasing the value of enterprise Autorské údaje Janette Brixová Autor Brixová Janette EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument Nové trendy v oblasti rozpočtovo-kapitálových a finančných rozhodnutí a ich vplyv na hodnotu podniku : zborník vedeckých statí : priebežné výsledky riešenia grantovej úlohy VEGA č. 1/1071/12. S. 15-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3784-1 Výstup z projektu VEGA 1/1071/12 Nové trendy v oblasti rozpočtovo-kapitálových a finančných rozhodnutí a ich vplyv na hodnotu podniku
Poznámky VEGA 1/1071/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť Heslá výkonnosť podniku * kvalita * služby * audit interný * zmluvy * systémy informačné organizácií * efektívnosť Anotácia Service level agreement (SLA) - zmluva o poskytovaní služieb, ktorú podnik uzatvára so svojimi zákazníkmi. ICS kontroly. Vykonanie interného auditu. Kľúčové výkonnostné ukazovatele. Podnikový informačný systém na podporu výkonnosti podniku. Kategória EPC Odborné práce v domácich nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferečných) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01718-004, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1