Počet záznamov: 1
Efektívnosť vernostných programov v podmienkach silnejúcej konkurencie
SYS 0181294 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073117.7 100 $a 20140124d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Efektívnosť vernostných programov v podmienkach silnejúcej konkurencie $d Effectiveness of loyalty programs in terms of increasing competition $f Marta Pavliková 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a Podstata a typológia vernostných programov. Aktuálna situácia a efektívnosť vernostných programov. Možné smery vývoja efektívnych vernostých programov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0180859 $1 010 $a 978-80-225-3766-7 $1 200 1 $a EDAMBA 2013 $b elektronický zdroj $e proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic $f editors Martina Machová, Jozef Wallner $g referees Kamil Adamík, Peter Árendáš $v S. 1162-1173 [CD-ROM] $1 210 $a Bratislava $c Publishing House EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [1784 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0041172 $a programy vernostné 610 1-
$9 eu_un_auth*0049835 $a karty zákaznícke 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0049589 $a Pavliková $b Marta $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140124 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1