Počet záznamov: 1  

Efektívnosť vernostných programov v podmienkach silnejúcej konkurencie

  1. SYS0181294
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073117.7
    100
      
    $a 20140124d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Efektívnosť vernostných programov v podmienkach silnejúcej konkurencie $d Effectiveness of loyalty programs in terms of increasing competition $f Marta Pavliková
    301
      
    $a VEGA 1/0047/11
    330
      
    $a Podstata a typológia vernostných programov. Aktuálna situácia a efektívnosť vernostných programov. Možné smery vývoja efektívnych vernostých programov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0180859 $1 010 $a 978-80-225-3766-7 $1 200 1 $a EDAMBA 2013 $b elektronický zdroj $e proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic $f editors Martina Machová, Jozef Wallner $g referees Kamil Adamík, Peter Árendáš $v S. 1162-1173 [CD-ROM] $1 210 $a Bratislava $c Publishing House EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [1784 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0041172 $a programy vernostné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049835 $a karty zákaznícke
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049589 $a Pavliková $b Marta $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140124 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.