Počet záznamov: 1
Vybrané možnosti a problémy uplatňení pupilometrie v marketingu
Názov Vybrané možnosti a problémy uplatňení pupilometrie v marketingu Súbežný názov Selected possibilities and problems of pupillary measurement utilization in marketing Autorské údaje Petr Červenka, Jana Naščáková Autor Červenka Petr Spoluautori Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 1. S. 80-86 CD-ROM. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2012. ISBN 978-80-8084-997-9 Poznámky Projekt SGS SGS10/270/OHK5/3T/13 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * veda * emócie * výskum * spotrebitelia Anotácia Podstata a využitie pupilometrie v marketingu. Druhy pupilometrie, praktické návrhy a predpoklady využitia v marketingu. Návrh postupu experimentu s pupilometriou a využitím očnej kamery. Praktické problémy, ktoré je nutné pri experimentovaní eliminovať. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01581-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1