Počet záznamov: 1
Modelovanie rozhodovacích procesov marketingových manažérov – trend k marketingovému inžinierstvu
Názov Modelovanie rozhodovacích procesov marketingových manažérov – trend k marketingovému inžinierstvu Preklad názvu Modelling decision-making processes of marketing managers – trend to marketing engineering Autorské údaje Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 12, č. 30 (2013), s. 7-15. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2013. ISSN 1335-9746 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá procesy rozhodovacie * marketing * manažment Anotácia Prehľad problematiky modelovania ako základného prístupu a trendu od konceptuálneho marketingu k marketingovému inžinierstvu. Teoretické aspekty problematiky. Kritéria výberu a charakteristika interaktívnych modelov. Význam modelovania a marketingového inžinierstva. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00277-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 28-30
článok
Počet záznamov: 1