Počet záznamov: 1  

Modelovanie rozhodovacích procesov marketingových manažérov – trend k marketingovému inžinierstvu

  1. Názov Modelovanie rozhodovacích procesov marketingových manažérov – trend k marketingovému inžinierstvu
    Preklad názvuModelling decision-making processes of marketing managers – trend to marketing engineering
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 12, č. 30 (2013), s. 7-15. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2013. ISSN 1335-9746
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá procesy rozhodovacie * marketing * manažment
    AnotáciaPrehľad problematiky modelovania ako základného prístupu a trendu od konceptuálneho marketingu k marketingovému inžinierstvu. Teoretické aspekty problematiky. Kritéria výberu a charakteristika interaktívnych modelov. Význam modelovania a marketingového inžinierstva.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00277-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 28-30

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.