Počet záznamov: 1  

Konkurenčne orientovaná tvorba cien

  1. SYS0192175
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073226.3
    100
      
    $a 20140911a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Konkurenčne orientovaná tvorba cien $f Júlia Lipianska, Mária Hasprová
    301
      
    $a VEGA 1/0178/14
    330
      
    $a Návrh spôsobov, ako môže podnik reagovať na zmeny cien konkurencie a naopak, ako by mohol reagovať konkurent v prípade, že by podnik zmenil cenu. Tieto reakcie by podnik mal predvídať a tvoriť si aj vlastný plán reakcií pre rôzne varianty postupu konkurencie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252262 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 7, č. 26 (2014), s. 256-264 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2014
    541
    1-
    $a <The> Competitive-oriented pricing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006662 $a tvorba cien
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    675
      
    $a 338.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000174 $x Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1970- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140911 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.