Počet záznamov: 1
Etika v marketingu
Názov Etika v marketingu : dizertačná práca Autorské údaje Eva Hanuláková, školiteľ: Štefan Harna Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Harna Štefan (Školiteľ (konzultant)) Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, [1997]. - 136 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá etika * marketing * reklama * marketing mix Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 883454
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 883454 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1