Počet záznamov: 1
Dosahy zmien spotrebiteľského správania na úpravu marketingových programov v bankovom sektore SR ako súčasti bankového sektora EÚ
SYS 0195940 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073311.1 100 $a 20141219d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Dosahy zmien spotrebiteľského správania na úpravu marketingových programov v bankovom sektore SR ako súčasti bankového sektora EÚ $f Erika Mária Jamborová 301 $a VEGA 1/1185/12 330 $a Medzinárodné marketingové stratégie v bankvom sektore. Medzinárodný marketingový mix v bankovníctve. Medzinárodná personálna politika. Medzinárodná procesná politika a politika fyzického prostredia. Vplyv dosahov finančnej a hospodárskej krízy na vývoj spotrebiteľského správania. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0195879 $1 010 $a 978-80-225-4001-8 $1 200 1 $a Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov $e vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12 $f Otília Zorkóciová a kolektív, zostavovateľky: Simona Škorvagová, Otília Zorkóciová $g recenzenti: Víťazoslav Balhar, Nora Farkašová $v S. 15-33 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2014 $1 215 $a 176 s. [8,8 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008478 $a Škorvagová $b Simona $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0030953 $a Balhar $b Víťazoslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0019412 $a Farkašová $b Nora $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001197 $a bankovníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001202 $a banky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 336.71 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000145 $x Bankovníctvo. Banky 700 -1
$3 eu_un_auth*0037210 $a Jamborová $b Erika Mária $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20141219 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1