Počet záznamov: 1
Desire for Unique Consumer Products /DUCP/ as a tool for assortment management in retail and wholesale
Názov Desire for Unique Consumer Products /DUCP/ as a tool for assortment management in retail and wholesale Preklad názvu Túžba po unikátnych spotrebiteľských produktoch ako nástroj výberu manažmentu v maloobchode a veľkoobchode Autorské údaje Lucia Stachová Autor Stachová Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2014 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 13th - 14th november 2014, Bratislava, Slovak Republic. pp. 537-544 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2014 / Brčáková Martina ; Wallner Jozef ; Bartalosová Erika ; Baumgartner Boris ; EDAMBA 2014 International scientific conference. ISBN 978-80-225-4005-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 159.9 - Psychológia Heslá manažment sortimentný * manažment produktový * kvalita výrobkov * štúdie psychologické Anotácia Snaha vytvoriť originálny produkt. Psychologické teórie pre identifikáciu možností odlíšenia produktu (Matrix of Opportunities for differentiation). Výskum na základe teórie DUCP na Slovensku v oblasti rýchloobrátkového spotrebného tovaru (FMCG). Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01791-047, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 169 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1