Počet záznamov: 1  

Desire for Unique Consumer Products /DUCP/ as a tool for assortment management in retail and wholesale

  1. Názov Desire for Unique Consumer Products /DUCP/ as a tool for assortment management in retail and wholesale
    Preklad názvuTúžba po unikátnych spotrebiteľských produktoch ako nástroj výberu manažmentu v maloobchode a veľkoobchode
    Autorské údajeLucia Stachová
    Autor Stachová Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2014 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 13th - 14th november 2014, Bratislava, Slovak Republic. pp. 537-544 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2014 / Brčáková Martina ; Wallner Jozef ; Bartalosová Erika ; Baumgartner Boris ; EDAMBA 2014 International scientific conference. ISBN 978-80-225-4005-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 159.9 - Psychológia
    Heslá manažment sortimentný * manažment produktový * kvalita výrobkov * štúdie psychologické
    AnotáciaSnaha vytvoriť originálny produkt. Psychologické teórie pre identifikáciu možností odlíšenia produktu (Matrix of Opportunities for differentiation). Výskum na základe teórie DUCP na Slovensku v oblasti rýchloobrátkového spotrebného tovaru (FMCG).
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01791-047, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF169 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.