Počet záznamov: 1  

Metódy zberu údajov v marketingovom výskume (aplikácia v podmienkach maloobchodných jednotiek)

  1. Názov Metódy zberu údajov v marketingovom výskume (aplikácia v podmienkach maloobchodných jednotiek) : dizertačná práca
    Autorské údajeDagmar Klepochová, školiteľ: Kornélia Richterová
    Autor Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Richterová Kornélia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 1997. - 136 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá výskum marketingový * maloobchod
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra883460

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    883460SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.