Počet záznamov: 1  

Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi

  1. Názov Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi : bakalárska práca
    Autorské údajeNikoleta Fábianffyová, školiteľ: Lukáš Hanzlíček
    Autor Fábianffyová Nikoleta
    Ďalší autori Hanzlíček Lukáš (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - 47 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra886953

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce823.6 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.