Počet záznamov: 1
Perspektívy vývoja product placementu na Slovensku
Názov Perspektívy vývoja product placementu na Slovensku Súbežný názov Development perspectives of product placement in Slovakia Autorské údaje Lucia Vanková Autor Vanková Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 321-330 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Výstup z projektu VEGA 1/0550/14 Nové výzvy v oblasti európskej energetickej bezpečnosti a ich vplyv na konkurencieschopnosť EÚ v horizonte do roku 2020
Poznámky VEGA 1/0550/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá umiestňovanie produktov * televízia * komunikácia marketingová * komunikácia masmediálna * reklama * náklady * Slovensko Anotácia Product placement a jeho význam. Analýza podmienok pre uplatnenie product placementu v slovenských televíziách. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00002-022, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 745.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1