Počet záznamov: 1
New trends and prospects of the communication mix in sports marketing
Názov New trends and prospects of the communication mix in sports marketing Preklad názvu Nové trendy a výhliadky komunikačného mixu v športovom marketingu Autorské údaje Juraj Šupák Autor Šupák Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 277-284. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá marketing * šport * sponzorovanie * mix komunikačný Anotácia Charakteristika športového marketingu a jeho zložiek. Aplikácia moderných trendov a nástrojov komunikačného mixu. Význam technológie a dát, sociálnych sietí, ženského publika, sociálnej zodpovednosti, "parazitujúceho" (ambush) marketingu, sponzorstva celebrít a spolupráce klubov v meste. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00002-026, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 579.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1