Počet záznamov: 1
Socio-kultúrne zóny jednotného európskeho trhu
SYS 0211707 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073530.7 100 $a 20160129d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Socio-kultúrne zóny jednotného európskeho trhu $d Socio-cultural zones of European single market $f Marta Pavliková 301 $a KEGA 018EU-4/2014 330 $a Príspevok vymedzuje jednotlivé socio-kultúrne zóny jednotného európskeho trhu a identifikuje charakter kultúrnych dimenzií daných zón, ktoré ovplyvňujú správanie marketingových manažérov, ale aj spotrebiteľov. Hofstedeho kultúrne dimenzie. HDP na obyvateľa (v PPS) v jednotlivých socio-kultúrnych zónach. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0211533 $1 010 $a 978-80-225-4203-6 $1 200 1 $a Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f Viera Čihovská a kolektív, zborník zostavili: Marta Pavliková $g recenzenti: Marta Matulčíková, Andrej Kriváň $v S. 61-75 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2015 $1 215 $a CD-ROM [75 s., 7 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049589 $a Pavliková $b Marta $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0059013 $a Matulčíková $b Marta $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0060054 $a Kriváň $b Andrej $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006633 $a trh spoločný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*0037792 $a multikulturalizmus 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006940 $a vedomie sociálne 675 $a 339.92 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000205 $x Medzinárodná hospodárska spolupráca 700 -1
$3 eu_un_auth*0049589 $a Pavliková $b Marta $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160129 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1