Počet záznamov: 1  

Využitie senzorického marketingu v podpore predaja

  1. SYS0212166
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073534.4
    100
      
    $a 20160205d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Využitie senzorického marketingu v podpore predaja $d Sensory marketing application in sales promotion $f Katarína Plevová
    330
      
    $a Vnemový marketing poukazuje na dôležitosť vytvorenia vhodnej atmosféry v obchodoch s dôrazom na jednotlivé elementy akými sú farby, hudba, vône či osvetlenie. Vnemový marketing je založený na princípe pôsobenia všetkých piatich zmyslov zákazníka tak, aby sa do jeho pamäti vryla určitá značka. Predajňa a jej vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0211511 $1 010 $a 978-80-225-4180-0 $1 200 1 $a Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 $f recenzenti: Dušan Šimo, Róbert Hölcz $v S. 60-65 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2015 $1 215 $a CD-ROM [82 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0009497 $a Šimo $b Dušan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0014975 $a Hölcz $b Róbert $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $a marketing vnemový
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0048525 $a Plevová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1989- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160205 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.