Počet záznamov: 1  

Vernosť zákazníka si treba zaslúžiť

  1. Názov Vernosť zákazníka si treba zaslúžiť
    Autorské údajeHenrieta Halasová, Ladislav Csengeri
    Autor Halasová Henrieta (Autor interview)
    Spoluautori Csengeri Ladislav (Účastník interview)
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 21, č. 3 (2016), s. 12-13. - Bratislava : MAFRA, 2016. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá trh * trh domáci * trh potravinový * reťazce obchodné * značky výrobkov
    AnotáciaPodiel vlastných značiek reťazcov patrí na Slovensku k najvyšším v krajinách SVE. Takmer tri štvrtiny výdavkov minú domácnosti na privátne značky najmä v diskontných predajniach. Podiel privátnych značiek na slovenskom trhu - rozhovor.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.