Počet záznamov: 1
Change process in the context of corporate communications: Stages for exploiting the potential of social media
SYS 0221889 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220722104213.6 100 $a 20160909a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Change process in the context of corporate communications: Stages for exploiting the potential of social media $f Marcus Diedrich 330 $a Pokiaľ je potrebné spustiť a používať virálne efekty, musí byť zabezpečená kontrola. Nepredvídateľnosť v komunikácii vychádza zo základných vlastností a síl sociálnych médií: vzťah a výmena medzi ľuďmi. Strata kontroly je novou a neznámou pre podniky pretože sociálne médiá sa odlišujú od predtým používaných komunikačných kanálov. Implementácia manažmentu zmeny je požiadavkou na to, aby podniky mohli úspešne využívať potenciál sociálnych médií. Zaužívaná myšlienková a akčná organizačná štruktúra má byť prehodnotená vzhľadom k posilneniu dialógu medzi podnikmi a ich zúčastnených strán. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0221323 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 11, č. 2 (2016), s. 6-13 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2016 541 1-
$a Proces zmeny v kontexte podnikovej komunikácie: Stupne pre využitie potenciálu sociálnych médií 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická 610 1-
$9 eu_un_auth*0027096 $a komunikácia masmediálna 610 1-
$9 eu_un_auth*0037189 $a bezpečnosť elektronická 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*0064502 $a Diedrich $b Marcus $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160909 $g AACR2
Počet záznamov: 1